Amber Rose is ziek van de Kanye Fans. | PP2G News

Amber Rose is ziek van de Kanye Fans. | PP2G News

Amber Rose is ziek van de Kanye Fans.

BY PP2GSTAFF / OP SUNDAY, JANUARY 15, 2012 @ 6:31 PM
CATEGORY: GENERAL / COMMENTS: 18
TAGS: AMBER, KANYE, ROSE, WIZ
READS: 13983

Pest ervaringen heeft Amber Rose wel, mensen gooien zelfs dingen naar haar toe op straat.

"Ik heb mensen die dingen gooien naar me op straat omdat ze fan zijn van Kanye" vertelde de 28-jarige voordat ze in tranen uitbreekt. "ik ben gewoon aan het huilen omdat ik het niet verdien om gepest te worden. Ik ben een aardig meisje, dat niemand lastig valt. Ik hou mijn mond, want ik wil geen problemen. "

Zij vervolgde: "om gepest te worden door middel van muziek en dat soort dingen, het is niet eerlijk." "Ik verdien dit niet en ben ziek ervan om gepest te worden."

Amber Rose wilt het verleden achter zich zetten en verder gaan. Zich concentreren haar nieuwe carrière en toekomst samen met Wiz Khalifa.


Gaat Amber Rose proberen te zingen of rappen op haar single “Fame” met rapper boyfriend, Wiz Khalifa.

Eerst verklaarde ze nooit te gaan doen, maar niks is veranderlijker dan de mens, en haar nummer zal gaan over hoe het is een celleb te zijn, spitten eh zingen?

Amber Rose feat. Wiz Khalifa - Fame

Bron: