Ik heb pijn in mijn hart .... mijn verhaal Patricia Houtsma-Bolwerk


Ik heb pijn in mijn hart ....

Dagelijks zie ik hartverscheurende dingen, zoals Pesten met de dood als gevolg maar ook meisjes die slachtoffer worden van Loverboys. Kindermishandeling en noem zo maar op.

Met veel pijn in mijn hart verzorg ik dagelijks blogs & tweets met name gericht op Pesten & Digitaal Pesten ... 

Er is ...

zoveel ellende ...
zoveel pijn ...
zoveel verdriet ...
zoveel onrecht ...

dit doet zo'n pijn!!!

& dit hoeft NIET

Jij verdient het allerbeste in het leven! 
niemand maakt hierop een uitzondering!


WIE OF WAT JE OOK BENT ... 


EN ... Of je nu een slachtoffer, meeloper of pestkop bent. 


Kijk in de spiegel ...


... Hou van jezelf!


... Hou jij van jezelf? Ben jij trots op wie je bent?


Of je juist niet ingrijpt bij in een pestsituatie door te zeggen, dit hoort er nu eenmaal bij. 
Of bij Zinloos Geweld, ja ik wist niet wat ik moest doen ....


... IETS DOEN IS ALL THAT MATTERS!!!





WORD WAKKER - WEES EERLIJK - 

NEE, NIET TEGENOVER MIJ - 

TEGENOVER JEZELF



Iemand die namelijk lekker & goed in zijn vel zit laat anderen zijn/haar eigen dingen doen en heeft hier respect voor. Keurt anderen niet af of kleineert anderen niet. Hij/zij resepecteert anderen zoals zij zijn en zoals hij/zij zelf is.


Daarnaast komt hij/zij op voor anderen die onze hulp nodig hebben.


Loop naar de spiegel & zeg IK HOU VAN MIJZELF


Is dit niet wat wij allemaal het liefste zouden willen zien? Voor onszelf & voor onze kinderen?



Geef je kind het meest kostbare geschenk ter wereld & IK ben IK ....
IK BEN GOED GENOEG ZOALS IK BEN


Er zijn net zoals ikzelf verschillende trainers & coaches in het gehele land die je hier mee kunnen & willen helpen. Zoek iemand die goed voelt, waar jij (je kind) zich fijn & veilig voelt zodat ook jij straks kan zeggen: IK HOU VAN MIJZELF!!!

Ik wens jullie een succesvolle & plezierige reis om tot dit geweldige eindresultaat te komen.

uiteraard wil ik je hier ook in alle LIEFDE mee helpen. 

Heel veel liefs, 

Patricia Houtsma-Bolwerk


BOLWERKen Coaching & Training
www.bolwerken.com
e-mail: info@bolwerken.com
gsm: 06-2001717


Twitter @StopPestenNu: http://twitter.com/#!/stoppestennu

Blog met artikelen over Pesten in het Nieuws: http://pesteninhetnieuws.blogspot.com

Blog met artikelen over Digitaal Pesten / Cyberpesten: http://bolwerken-stopppestennu.blogspot.com/