Meisje spreekt moeders aan van online bedreigers



Meisje spreekt moeders aan van online bedreigers

 

De Australische Alanah Pearce (21), een online game-recensent, werd gek van de continue bedreigingen van jongens op haar YouTube-account waarin ze zeggen haar te willen verkrachten. Ze besloot contact op te nemen met hun moeders. 
Alanah beoordeelt videogames voor de lokale radio en televisie in Queensland.
Dit wil je misschien wel zien
Soms krijg ik verkrachtingsbedreigingen van jongens, dan vertel ik het hun moeders, zegt Alana op Twitter. Ze nam contact op met een moeder via Facebook: Hallo Anna, ik ken je misschien niet, maar ik vroeg me af of (…) je zoon is. Ik heb hem nog nooit gesproken, maar hij stuurde me dit Facebookbericht. Misschien kun je het even met hem bespreken. Ze stuurde een screenshot naar de moeder, maakte een screenshot van haar reactie en postte het op Twitter. Het bericht is meer dan 42.000 keer geretweet.
Schermafbeelding 2014-12-03 om 09.12.40
Ze weten niet beter, lees verder >>