Spreekbeurt over pesten of cyberpesten




Wil jij een spreekbeurt houden over pesten of cyberpesten? Hoe pak je dit aan ... 





Een paar tips
(klik op de oranje woorden om naar de pagina's te gaan met de informatie)

Tips tijdens je spreekbeurt

  • Praat rustig
  • Blijf kalm
  • Jij bent een topper! Wij geloven in jou!


Posters, kleurplaten, rebussen tegen pesten

Je kunt voordat je je spreekbeurt gaat houden posters tegen pesten uitprinten en ze ophangen in de klas. Als afsluiting van je spreekbeurt kan je iedereen rebussen of kleurplaten geven tegen pesten.
Poster


Jarno Hams zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen pesten
Jouri Mulder zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen pesten
What's app 'What's happy' les bijlage Invulposter Mijn Kind Online
Mark Tuitert zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen pesten
Glenn Helder zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen pesten
Poster: Moeder praat met haar dochter die gepest word op school, Stop Pesten Nu
Instagram les Instagrap Mijn Kind Online poster
Peter Aerts zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen pesten
Poster: Leraar helpt het pestprobleem oplossen Stop Pesten Nu:
Peter Reekers zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen pesten
Poster: ben jij altijd hulpvaardig? - Pesten op het werk
Remko Pasveer zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen pesten
Poster: Lekker collegiaal bezig? - Pesten op het werk
Poster over pesten en cyberpesten: Pesten maakt je kapot, Stop Pesten Nu! gemaakt door Merel
Sander Boschker zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen pesten
Poster: Herken jij dit? - Pesten op het werk
Poster Landelijke dag tegen pesten
Poster: Ja pesten gebeurt ook op het werk - Pesten op het werk
Poster Pesten op het Werk: Leuk toch? Werkoverleg
Angela Groothuizen zegt: Ik STOP pesten nu! Poster tegen pesten
Milan Knol zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen Pesten
Poster: Kinderen zeggen Stop Pesten Nu
Fred Rutte zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen pesten
Don (Game Meneer) zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen Pesten
Poster: Tieners zeggen Stop Pesten Nu
Bennie Jolink zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen pesten
Go Ahead Eagles zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen Pesten
Poster: Volwassenen zeggen: Ik STOP pesten nu! Wat doe jij? Stop Pesten Nu
Bløf zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen pesten
Cesar Zuiderwijk zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen Pesten
Edwin Evers zegt: Ik STOP pesten nu! poster tegen Pesten

Algemeen


Kleurplaat groep 3 tm 6 gemaakt door Kim 9 jaar Stop Pesten Nu
Rebus over Pesten 3
Rebus over Pesten 2
Rebus over pesten 1
Kleurplaat voor peuters en kleuters: Stop Pesten Nu Maak een vuist tegen pesten
Checklist: Wat doet jouw school tegen pesten? Ketnet
Kleurplaat voor peuters en kleuters: met bandje tegen pesten 'Ik STOP pesten nu!'
Kleurplaat groep 3 t/m 6: Steek je vuist in de lucht en zeg nee, nee, nee tegen pesten (behorende bij Stop Pesten Nu lied & dans)
Kleurplaat voor groep 3 tm 8: Samen kunnen wij pesten stoppen. Stop Pesten Nu gemaakt door prijswinnares Jessica 11 jaar




Wij wensen jou heel veel plezier en succes met het maken van je spreekbeurt!

Omdat jij jouw spreekbeurt over pesten of cyberpesten gaat houden vinden wij jou al een topper, wij zijn trots op jou! Jij kunt het!

Als je het leuk vindt mag je jouw spreekbeurt naar ons mailen en dan zullen wij hem op deze pagina plaatsen. Je mag deze dan mailen naarredactie@stoppestennu.nl 

Heel veel succes,

Team Stop Pesten Nu